Mi-am dat inima în leagăn

Mi-am dat inima în leagăn
și s-a mai liniștit.
Mi-am luat inima ușor, ușor în brațe
și s-a cuibărit în ele.
A stat așa.
ceva timp.
Timpul inimii
e diferit de cel al ceasurilor.
Oricât puls ar exista în ea.
Când eu am început să văd că inima mea e bine,
i-am șoptit ceva.
(Șoaptele ajung mai repede la ea.)
Și mi-a răspuns și ea.
(E între noi. E o Taină.)
Are și inima tainele ei.
Mi-am lăsat inima liberă și deschisă.
La locul ei,
în care eu revin de fiecare dată când am nevoie.

20170913_101432-1

Photo credit: Subsemnata Artwork: mokko.ro

 

Leave a Reply

